piątek, 2 października 2015

Zachody słońca

Witam! Dziś przeczytacie o mojej kolejnej pasji, a mianowicie fotografowaniu zachodów słońca. Wieczór to moja ulubiona pora dnia. Jest bardzo klimatycznie, no i oczywiście są epickie widoki. Mam ten plus, że mieszkam na wsi i widoki zachodzącego słońca są normalnym widokiem, to mnie zachwycają co wieczór, bo każdy jest inny, bardziej niezwykły. Fartem i niefartem jest to, że mój pokój jest od zachodu. Fartem dlatego, że ładne widoczki, a niefartem, ponieważ w południe tak świeci słońce, że mam wrażenie, że w moim pokoju jest z chyba milion stopni xD. Dobra, koniec tego gadania, czas na argumenty w postaci zdjęć:







Ale nie tylko u mnie jest tak pięknie, fotografowałam także zachody słońca na moich wakacjach w Grecji:



A wam jak się podoba? Piszcie! :)
/Ola



2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia Olu http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie i miłej niedzieli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia fajny blog pozdrawiam magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń