piątek, 30 października 2015

Talent

Witam! Na wstępie przepraszam, że tak dawno nic nie pisałam, ale wiadomo szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła :/. Jak widzicie, tematem dzisiejszego posta będzie sztuka. A dokładnie szkicowanie. A jeszcze dokładniej moje szkice i mój ''talent''.
Niektóre osoby twierdzą, że go posiadam, ale uważam, że jest więcej osób, które rysują ładniej ode mnie. Znaczy nie uważam, że moje prace są brzydkie. Mam jakąś kreskę i coś spod niej wychodzi.
Dobra, koniec gadania, czas na przedstawienie moich prac.

Ta praca może nie jest najlepsza, ale efekt rozwianych włosów mi się podoba xD:


Tutaj nie wyszły mi palce, ale bardzo podoba mi się jak narysowałam chłopaka:


Trzy następne prace będą typowo anime. Bardzo właśnie lubię rysować postacie z tych kreskówek. Tak jakoś łatwo i przyjemnie :D:


Ta praca to chyba najlepsza jaką zrobiłam. Szczególnie podobają mi się włosy:


To rysowałam bardzo późno, jednak chyba wyszło ok:



To tyle. Jak już mówiłam, talentu Picassa nie posiadam, ale na swój sposób podobają mi się te rysunki. A wam? Piszcie!

/Ola






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz