poniedziałek, 28 września 2015

#1 - Książki

Dzień dobry, wieczór! Od razu pragnę zaznaczyć, że nigdy nie pisałam posta na bloga, więc nie zdziwcie się, jeśli nie będzie on idealny, ale postaram się aby wyszło jak najlepiej! A wracając do sedna sprawy, w tej serii będę pisać o moim chyba największym uzależnieniu, czyli o książkach. Tak, jestem książkoholiczką, kocham czytać. Moimi faworytami w gatunkach książek są książki fantasy i science-fiction. Normalnie gatunki idealne dla typowego nerda :D. Moją pierwszą książką, nie licząc lektur (które swoją drogą są beznadziejne xD) były Igrzyska Śmierci Suzanne Collins. Właśnie dzięki niej pokochałam czytanie.
Zdaje sobie sprawę z tego, że jest coraz mniej osób, które czytają książki. Kiedy mówię znajomym, że je uwielbiam patrzą na mnie jak na jakiegoś kosmitę i śmieją się, że książki są dla słabych, co oczywiście jest nieprawdą. W sumie to trochę dziwne, bo niektórym z nich to przydałoby się poczytać, aby choćby nauczyli się poprawnie mówić :D.
A wracając znowu do mnie, moja kolekcja książek jest nawet spora:


Tak na zakończenie chciałabym się zapytać: czy macie jakieś ciekawe książki do polecenia, no i oczywiście jaki jest wasz ulubiony gatunek książek? Piszcie! :D

/Ola                                                                   

1 komentarz: